مواد لازم:

1.تمشک آبی یا شاه توت،توت فرنگی        225 گرم              50 کیلو کالری(تازه یا یخ زده)

 

2.ماست کم چرب یا پرچرب هراز             225 گرم               حدود 120 کیلوکالری

 

3.مخلوط میوه های خشک                    75 گرم                260 کیلوکالری

و مغز(پسته ,گردو ,تخم آفتابگردون و ...)

طرز تهیه:

میوه های خشک ، تازه و ماست را به صورت لایه ای در ظرف مورد نظر می چینیم .این دسر شیرین با کالری بسیار کم و با فرآوری آسان یک دسر خوشمزه می باشد.این دسر حاوی ارزش غذایی بسیار بالاست. به طوری که نیازهای بدن به ویتامین و املاح را در یک هفته تقریبا تامین میکند.

این غذا حاوی ویتامین های C ,D ,E , B12 ,B5  ,پتاسیم ,منیزیم ,کلسیم ,پروتئین و فسفر با درصد بالاست.نوش جان...

مطالب مرتبط :
  1. فال درخت(شما میوه چه درختی هستید؟)
  2. ماست بستنی یخی میوه‌ای
  3. فال میوه
  4. سالاد میوه با سس بادام

پاسخ